mankilla91

mankilla91
mankilla91

marry you mr.bone. .

Friday, February 24, 2012

::saje jalanjalan sekejap::

update lagi! haha.. nothing to say! juz say bout, emm.. soping sejap with my kawan2.. beli stok makanan di bilik! HAHA.. saya bli nestum? yaaa.. thats true,, nestum wat sarapan pg.. maklumlah,skrang clas sampai ptg.. haha.. mcm2 saya beli.. ade roti,milo,biskut! haha.. sedap nye la kan.. sambil2 soping tu,sebelum dan selapas,aku sempat je bersnap! HAHA..

siap sudah nk keluar.. :) cantiknye!
 
 seronoknya nak makan kFc! hahaha..
 
berangan sebentar!
 
lastly,sebelum balik sempat lagi nk bersnap! :)
 
okay.. hari ni aku da habiskan wet dlm RM100.. huh! gile.. sebab makanan jek,segitu habis? huhu. xpe,stok makanan je pon,bukan bli mende lain pon.. wt makan,mak xmarah.. esok ptptn masuk dah.. selamat sikit.. hahaha.. kat bank dah xde wet ni! smua da masuk bank simpanan lain,xley usik! HAHA.. papepon, aku suke sbb drive kerete KANCIL yg mengaum mcm rimau.. haha.. rock la kan krete ekzoz dy bunyi cm bot! siap ngnjeng2 lg.. krete myvi,alza,ape lg krete smua aku potong! nasib la that car 'alpat' tu pantang nampak krete kecik cm kancil yg aku bawak tu laju sikit dr dy, teruuus dy pecut laju.. HAHA..  malu la tu.. huhuhu.. ~sekian ntok harini..~

~mankilla91~

No comments:

Post a Comment