mankilla91

mankilla91
mankilla91

marry you mr.bone. .

Saturday, January 7, 2012

::tinggaltunggumasajek::

okay..selamat kembali semua.hahah..no topic yg real laa aryni..saje jek hilangkan busan.. hmmm.. anyway,aku da habis 5paper..tp paper yg paling sadis aku jawab adalah paper math..memang tawakal habis la..mcm xpenah blajo je mase jawab tuh..HAHA..gilak la kan! paper pon,doa je la bio lect ku smua murah hati nk bagi markah lebeh.. klo math tu,lulkus pon jadi lah!huhuhu.. sgt3 berharap... :(

okay..now,hari ahad..esok senin,lusa selasa,tulat rabu..pastu kamis..jumaatnye balik lah jb..tp sampai sana sabtu pulak..haish..lg  seminggu jek ni..tp,,mcm lg sbulan jek kan asenye..haha..xpew,aku besabo ni haa..haha..tahu lah nt vuti,aku akn manfaatkan cuti aku sebaik3nya,,HAHA...xde esaimen kan..so,what the hell??agagaga.. enjoy la kan sampai lebammmmm... ish3.. xmu la.. nk dok umah jek la..hehe..

hmmm.. xsabar nk balik..nk bilik,nk katil,nak mak,nak abah,nak man..smua nak..haha..hmm..ckp pasal man ni,aku tgah kecik aty jek ngn dy..tp xpela,,simpan je ase ni..hmm..dia pi pD tanpe ku..sob3..sedih jep an.. dgor kn dy crite,perh,,memang sakit je tlinge ni..xpe3..nt aku jln aku xnk bwk dy..huh! aptb la kan...huhuhu..xpela..nt cuti jln ngn dy jek..ketuk dy hbis2an..hahaha..

ok..last skali,aku nk mkn kek..kek ape??xtahu la..ase mcm nk mkn kek..sedapnye mkn kek..huhuhu..pastu,nk mkn askem ngn dia..hehe.. dapnye..nt cuti nk pi pantai.. da lame xjln3 pantai..rindu sgt3..bukan slalu dpt romentik3 ni..heheh..

sedapnye kalo dpt mkn kek kan..huhu..

askem,hmm dap nye lahai..nk askem la syg!

ok..dah tu je la update kali ni..pape pon,aku akn balik jugak even lambat lg..huhuhu..tggu ye syg!hahah..miss u damn much!


~mankilla91~

No comments:

Post a Comment